امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۵/۱۹- ۱۸:۰۲
19 مرداد 1401 - 18:02
پنجمین نمایشگاه بین المللی آیفارم

برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی آیفارم با محوریت کشاورزی و باغبانی در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران

باطلاع می رساند، پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم با محوریت کشاورزی و باغبانی و با همکاری و مشارکت انجمن ملی گلخانه سازان کشور، معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، منابع طبیعی استان تهران و کمیته صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در تاریخ 21 لغایت 24 شهریورماه سال جاری (12-15 سپتامبر 2022 میلادی) در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

در این رویداد بین المللی مشارکت کنندگان در حوزه باغبانی، ساخت و تجهیز گلخانه، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات و پهپاد‌ های کشاورزی، سامانه‌ های نوین آبیاری، نهاده‌ها (کود، سم و بذر)، گل و گیاهان زینتی و محصولات کشاورزی در فضایی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع حضور می‌یابند.
این نمایشگاه با رویکرد صادرات محور و به منظور تقویت و ارتقاء تولیدات سازندگان داخلی و معرفی توانمندی‌ های ساخت داخل در سطح بین المللی برگزار خواهد شد.
پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم با همکاری و مشارکت انجمن ملی گلخانه سازان کشور و با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و کمیته صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار می‌شود.

 شرکت برساز رویداد پارس بعنوان مجری این نمایشگاه، با تقبل هزینه‌ها تسهیلات ذیل را به شرکت کنندگان از کشورهای خارجی ارائه می نماید: 

  • اقامت در اتاق های دوتخته هتل های طرف قرارداد نمایشگاه در شهر تهران به مدت2 شب
  • حمل و نقل فرودگاه امام خمینی - هتل - نمایشگاه و بالعکس در تهران
  • برگزاری جلساتB2B با فعالان صنعت

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ذیل مراجعه نمائید. www.ifarmexpo.com

تصاویر

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما