امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۱/۲۵- ۲۰:۱۵

ملاقات تیم هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با مسئولین هلال احمر حلب

تیم امداد هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی آقای محمد کبادی و به همراهی آقای نصراللهی مسئول بخش کنسولی نمایندگی ، در تاریخ بیستم بهمن ماه طی جلسه ای با مسئولین هلال احمر سوریه در حلب ملاقات نموده و درخصوص نحوه همکاری برای تسریع در روند امدادرسانی به زلزله زدگان گفتگو نمودند.

       تیم امداد هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی آقای محمد کبادی  و به همراهی آقای نصراللهی مسئول بخش کنسولی نمایندگی ، در تاریخ بیستم بهمن ماه طی جلسه ای با مسئولین هلال احمر سوریه در حلب درخصوص نحوه همکاری برای تسریع در روند امدادرسانی به زلزله زدگان بحث و گفتگو نمودند.  

       تیم یازده نفره هلال احمر  به سرپرستی آقای محمد کبادی مدیر پایگاه‌های امداد و نجات کشورمان  روز سه شنبه 18  وارد حلب شده و در محل  سرکنسولگری کشورمان استقرار یافتند. عملیات امداد رسانی بلافاصله پس از استقرار آغاز گردید. جستجوی افراد زیر آوار، برگزاری جلسات آموزشی در خصوص نحوه مواجهه با زلزله برای کودکان، همکاری با نمایندگی و مسئولین حلب در جهت ایجاد مکان امن برای زلزله زدگان و مشاوره با مسئولین هلال احمر سوریه،  از جمله اقدامات این تیم بسیار حرفه ای و کارآزموده تا کنون می‌باشد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما