امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۲/۲۹- ۱۶:۰۹

برگزاری کنفرانس منطقه ای تغییرات آب و هوا با همکاری سرکنسولگری ج.ا.ایران و دانشگاه حلب

دانشگاه حلب با همکاری سرکنسولگری ج.ا.ایران کنفرانسی با هدف بررسی تغییرات اقلیمی آب و هوا و تاثیر آن برکشورهای منطقه طی روزهای 25 لغایت 26 اردیبهشت ماه در دانشکده جغرافیای دانشگاه حلب برگزار نمودند. بسیاری از مسئولین و اساتید سوری و برخی از اساتید دانشگاه‌های عراق و ایران در این کنفرانس مشارکت داشتند.

برگزاری کنفرانس منطقه ای تغییرات آب و هوا با همکاری سرکنسولگری ج.ا.ایران و دانشگاه حلب

دانشگاه حلب با همکاری سرکنسولگری ج.ا.ایران کنفرانسی با هدف بررسی تغییرات اقلیمی آب و هوا و تاثیر آن برکشورهای منطقه طی روزهای 25 لغایت 26 اردیبهشت ماه در دانشکده جغرافیای دانشگاه حلب برگزار نمودند. بسیاری از مسئولین و اساتید سوری و برخی از اساتید دانشگاه‌های عراق و ایران در این کنفرانس مشارکت داشتند. شرکت کنندگان تلاش نمودند طی این دو روز، ضمن بیان شرایط آب و هوایی و مشکلات زیست محیطی منطقه ، راه حل هایی ارائه نمایند. جناب آقای دکتر ماهر کرمان رئیس دانشگاه حلب ، جناب آقای نوری سرکنسول کشورمان در حلب، خانم دکتر روی ناشد رئیس دانشکده جغرافیا و دبیر کنفرانس مذکور جزو سخنرانان مراسم افتتاحیه بوند و مشترکا به اهمیت بررسی تغییرات آب و هوایی و آثار آن برمنطقه و جهان تاکید داشتند. جناب آقای مهندس جهاد کنعان معاون محترم وزیر منابع آب سوریه از جمله مهمترین شخصیتهای حاضر در این برنامه علمی‌بودند که ضمن ایراد سخنانی در خصوص شرایط اقلیمی و آب ، کل مدت برگزاری کنفرانس را حضور داشتند. داشتند.

شایان ذکر است بخشی ازاین کنفرانس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده و شرکت کنندگان کنفرانس مقالات خود را از این طریق ارائه نمودند. جناب دکتر ساسان شیرخانی تنها استاد ایرانی حاضر در کنفرانس بودند. ایشان به نمایندگی از سوی دیگر اساتید کشورمان در این برنامه علمی نقش مهمی ایفا نمودند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما